ملت ایران از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد

ایسنا/مرکزی یک مسئول در لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) گفت:
ملت ما برای این انقلاب و نظام خون داده است، پس از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد.

به گزارش  خبرگزاری ایسنا، سردار علی اکبر علیزاده در نشست بصیرت عمومی شهرستان زرندیه افزود: ما منتظر گزینه‌های روی میز هستیم و استکبار نیز گزینه روی میز ملت را در راهپیمایی 22 بهمن خواهد دید.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا به یک کشور قدرتمند با توانمندی‌های فوق‌العاده در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده است و این موضوع بیانگر اقتدار و عظمت این مرز و بوم است.
سردار علی اکبر علیزاده اضافه کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی آحاد مردم به صحنه آمدند اما، نکته مهم استمرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این مهم نیز بر دوش همگان است.
وی گفت: ملت سرفراز ایران همواره شکرگزار نعمت بی‌بدیل نظام اسلامی بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ولایت‌مداری، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را اثبات کرده و نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌ها تا پایان جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد.
سردار علی اکبر علیزاده تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی، هوشیاری در برابر توطئه‌ها،‌ بصیرت‌افزایی، تقویت روحیه خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی از انتظارات مقام معظم رهبری است که باید در تحقق آن بکوشیم.
در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) شهر مأمونیه مرکز شهرستان زرندیه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و مردم ولایی این شهرستان برگزار شد، برنامه‌هایی نظیر سرود، شعر خوانی و پخش کلیپ به اجرا در آمد.

https://www.isna.ir/news/92112215656/