مشکلات کشور با تشکیل دولت اسلامی حل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خمین نیوز دکتر علی اکبر علیزاده، جانشین مرکز تعالی معنوی فرماندهان سپاه پاسداران، شامگاه دوشنبه در جمع مردم خمین در مسجد امام صادق(ع) با اشاره به مشلات کشور گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد تنها با تشکیل دولت اسلامی حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دولت اسلامی توسط مردم انتخاب می‌شود که مردم باید در این انتخاب فرد اصلح را برگزینند و در انتخاب خود دقت کنند.
علیزاده با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر گفت: اولین مورد این است که باید ببینیم رابطه کاندیداها با بیت المال چیست و چگونه است و این را می‌توان به راحتی از سوابق خودشان و همچنین بستگانشان پیدا کرد.
وی افزود: باید ببینیم که کاندیداهای مورد نظر چگونه با مردم رفتار کرده‌اند و آیا خود را خدمتگزار و نوکر مردم می‌دانند و یا اینکه حاکم بر مردم و با کبر و غرور با مردم رفتار می‌کنند و این را نیز از سوابق این افراد به راحتی می‌توان فهمید.
علیزاده ادامه داد: در گام سوم باید ببینیم ارتباط این افراد با افراد مومن و انقلابی چگونه است و در طول خدمت خود چگونه با این افراد برخورد کرده‌اند.
وی بیان کرد: بارها مقام معظم رهبری فرموده‌اند که نباید به جوانان انقلابی تندرو گفته شود و نباید انتقاد آنها را سرکوب کرد، باید ببینیم چه کسی در دوره خدمت خود این حرف‌ها را زده است و با جوانان انقلابی برخورد کرده است.
حمایت سران فتنه از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری:
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه همچنین به فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: باید ببینیم در بین این کاندیداها چه کسانی از طرف سران فتنه و کسانی که این فتنه را برپا کردند، حمایت می‌شوند.
علیزاده افزود: مردم باید به این موارد توجه کنند تا بتوانند با یک انتخاب درست فرد اصلح را برگزینند و دولت اسلامی را تشکیل دهند.
وی ادامه داد: مردم نباید بعد از تشکیل دولت اسلامی کار را رها کنند بلکه باید برای این دولت دعا کنند و از خداوند بخواهند که این دولت را یاری کند این در حالی است که در زمان جنگ نیز رزمندگان با توکل بر خدا توانستند در عملیات‌های محتلف به پیروزی برسند و در آنجا که به خود متکی بودند شکست خوردند.
علیزاده گفت: بعد از تشکیل دولت اسلامی مطمئنا همه کفر، معاویه‌ها و مدافعین شیعه آمریکایی و انگلیسی برنامه‌ریزی می‌کنند تا بر این انقلاب و دولت تاثیر بگذارند و مانع موفقیت‌های آنها شوند.
وی تصریح کرد: باید همه احساس تکلیف کنند و آشنایان، بستگان و اطرافیان خود را راهنمایی کنند تا آنها نیز بتوانند انتخاب درست داشته باشند.
جمعیت ۸۰ میلیونی ایران با کوتاه شدن دست حرامخواران به راحتی زندگی خواهند کرد.
علیزاده ادامه داد: در دولت سابق ۱۲ میلیارد دلار به کشور عراق صادرات داشتیم، در حال حاضر کشور ترکیه که حملات زیادی به عراق کرده است ۱۰ میلیارد دلار به عراق صادر می‌کند. اما ایران با توجه به موقعیت استراتژیکی که با عراق دارد و همچنین عراق، ایران را پشتیبان خود می‌خواند تنها ۴ میلیارد دلار صادرات داریم.
وی گفت: در دولت گذشته به افغانستان ۵ میلیارد دلار صادرات داشتیم اما اکنون هیچ چیز دیگری به این کشور صادر نمی‌کنیم.|
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه اظهار کرد: اگر سالانه به کشورهای اطراف ۲۵ الی ۳۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشته باشیم و دست دزدان و حرامخواران را کوتاه کنیم، جمعیت ۸۰ میلیونی کشور به راحتی زندگی خواهند کرد و این امر تنها با تشکیل دولت اسلامی حل خواهد شد.
علیزاده همچنین به پیشرفت‌های نظامی و هوا فضا اشاره و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس از پهبادهای خارجی استفاده می‌کردیم اما امروز به همت جوانان و متخصصان داخلی پهباد کاملا ایرانی ساخته‌ایم که تا شعاع یک هزار کیلومتری می‌تواند به مدت ۳۰ ساعت پرواز کند و مواضع دشمن را به دقت یک متر در یک متر منهدم کند و همچنین دیوار بتونی به قطر یک متر را به راحتی تخریب کند.
وی افزود: در این صنعت به توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش دادیم و این پیشرفت‌ها حاصل شد اما در صنعت خودرو نتوانستیم پیشرفتی داشته باشیم و باید از کشورهای دیگر برای ساخت پراید نیز کمک بگیرم.
علیزاده گفت: مردم باید در انتخابات حماسه بیافرینند و انتخاب اصلحی داشته باشد تا دولت اسلامی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است، تشکیل شود.