سردار علیزاده در حرم مطهر حضرت معصومه(س): شهدا همگی توصیه کرده‌اند که «نگذارید حرف امام روی زمین بماند

سردار علی اکبر علیزاده، فرمانده دوران دفاع مقدس:
نام امام خمینی(ره) در ۷۰ هزار وصیت‌نامه شهید وجود دارد

بنیاد شهید وصیت‌نامه ۷۰ هزار شهید با فرهنگ‌های گوناگون را مورد بررسی قرار داده است که در هر کدام از وصیت‌نامه‌ها حداقل دو بار نام امام خمینی(ره) وجود دارد.
سردار علی‌اکبر علیزاده در یادواره 49 شهید جاویدالاثر مدافع حرم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: رسول الله صلی الله علیه و اله می‌فرمایند: «بالاتر از هر نیکی، نیکی دیگری است تا آنجا که مرد در راه خدا به شهادت برسد، دیگر بالاتر از آن نیکی وجود ندارد».
وی افزود: همه افراد تلاش می‌کنند تا رضایت خداوند را به دست بیاورند و آن چیزی که از رفتار شهدا برداشت شده شهادت در اوج بندگی است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: در برخی از محافل آن‌چنان از شهدا صحبت می‌شود که مقام شهادت را دست‌نیافتنی می‌دانند اما چنین نیست، همچنین از وصیت‌نامه شهدا پیداست که شهدا برای خالص کردن اعمال خود تلاش و کوشش بسیاری می‌کردند.
سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به اینکه شهدا از امام(ره) پیروی می‌کردند، عنوان کرد:‌ بنیاد شهید وصیت‌نامه 70 هزار شهید با فرهنگ‌های گوناگون را مورد بررسی قرار داده است که در هر کدام از وصیت‌نامه‌ها حداقل دو بار نام امام(ره) موجود است که توصیه کرده‌اند نگذارید پیام امام(ره) به روی زمین بماند.
علیزاده بیان کرد: شهدا ارتباط خود را بدون ریا به خداوند نزدیک می‌کردند، بنابراین باید در جستجوی خداوند باشید تا بتوانید شهید شوید.