سردار علی اکبر علیزاده در یادوراه شهدای دانش‌آموز: نوجوانان و جوانان کشور باید با تلاش در جبهه‌های علمی و تلاش در مهارت‌آموزی پیرو راه شهدا باشند

سردار علی اکبر علیزاده، استاد دانشگاه و از فرماندهان دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموز گفت:
نوجوانان و جوانان کشور باید با تلاش در جبهه‌های علمی و تلاش در مهارت‌آموزی پیرو راه شهدا باشند.

به گزارش ایثارواحد"استان مرکزی"،سردار علی اکبر علیزاده افزود: دانش آموزان با اقدام آگاهانه در 13 آبان سال 58 و همچنین با حضور در جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس نشان دادند که دارای بینش و بصیرت هستند.
این استاد دانشگاه امام حسین(ع) افزود: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در سه حیطه تحصیل، تهذیب و ورزش تکلیف مهم دانش آموزان در برهه حساس کنونی است
سردار علیزاده افزود: تحصیل علم باید همراه با تهذیب، خودسازی، شور و نشاط انقلابی باشد تا در مسیر اعتلای کشور به کار آید.
وی گفت: دانش آموزان، آینده سازان میهن اسلامی هستند، بنابراین باید با تاسی از رفتار شهدا در جبهه فرهنگی فعال و آگاه باشند و جریان تمدن سازی اسلامی و انقلابی را رقم بزنند.
‌معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در ادامه گفت: ایران اسلامی پیش از انقلاب در تمامی عرصه های سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی وابسته آمریکا و دولت های مستکبر بود.
سردار علی اکبر علیزاده افزود: دشمنان در خارج و داخل کشور نمی توانند متعرض به کشور و ملت شریف ایران شوند زیرا انقلاب اسلامی دست تجاوز بیگانگان را قطع کرده و این مهمترین ثمره انقلاب است.
وی افزود: حکومت اسلامی ایران ، سرمنشا بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی است و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در میان ملل آزاده سرلوحه عمل قرار گرفته است.
گفتنی است شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس هقتاد و دو دانش آموز شهید تقدیم اسلام کرده است.