حفظ اسلام به حفظ امام جامعه اسلامی است

با حضور سردار علی اکبر علیزاده، یادمان شهدای بلوار کارگر و چهلمین روز عروج شهید مدافع حرم سید حسن حسینی و 31 شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون کاشان برگزار شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان به نقل از خبرگزاری رسا در کاشان، سردار علی اکبر علیزاده، شنبه شب در یادمان شهدای بلوار کارگر و چهلمین روز عروج شهید مدافع حرم سید حسن حسینی و 31 شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون کاشان که در مسجد ولی عصر(عج) بلوار کارگر این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمن در تیررس توپخانه نیست اما آتش باران دشمن از سوی توپخانه به تبعیت از فرمان دیده بان است.
به گفته وی، اگر امروز تنها یک گلوله به آمریکا و اسرائیل داده شود تا با آن یک ایرانی را از پای درآورند، دیده بان نظام را هدف قرار خواهند داد.
سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به اینکه شهدا اسلام را حفظ کردند، گفت: شهدا برای حفظ اسلام به شهادت رسیدند و حفظ اسلام نیز به حفظ امام است.
این استاد دانشگاه امام حسین(ع) با تأکید براینکه حفاظت از دیده بان کاری است که شهدا انجام دادند، گفت: ما اگر امروز در مجلس شهدا بخواهیم با شهدا عهد و پیمان ببندیم که راه آنها را که برای اسلام به شهادت رسیدند ادامه دهیم آنها به ما خواهند گفت، ما نگذاشتیم حرف امام روی زمین بماند، شما نیز هرآنچه را که رهبری می فرماید باید تبعیت کنید که تبعیت از رهبری، دفاع از اسلام است.
سردار علیزاده در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبری که امروز ما با حمله همه جانبه لشکر فرهنگی، اعتقادی، سیاسی دشمن رو به رو هستیم، گفت: امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشوراست و مهمترین نفوذ دشمن نیز نفوذ فرهنگی، اعتقادی، سیاسی است و یک جنگ همه جانبه دشمن در قالب نفوذ فرهنگی، اعتقادی، سیاسی است.
به گفته وی، امروز نفوذ فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن از درون است و اگر دشمن نفوذی داخلی نباشد، دشمن بیرونی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
دکتر علیزاده یادآور شد: امروز ما با یک جنگ همه جانبه رو به رو هستیم که این جنگ از نوع نفوذ است و نفوذی ها در درون  خود ما هستند و لباس من و شما را پوشیده و اسامی آنها نیز اسامی ما است و اینها کسانی هستند که مقدمات نابودی ما را به وسیله دشمن بیرونی فراهم می‌کنند.
سردار علی اکبر علیزاده افزود: ما به دنبال این بودیم که با شهدا عهد ببندیم و راه شهدا را ادامه دهیم و شهدا به ما سفارش کردند اگر می خواهید از اسلام دفاع کنید از امام خود دفاع کنید تا به او آسیبی نرسد.
وی در ادامه با اشاره به فرازهایی از فرمایشات رهبری در رابطه با راههای شناخت نفوذی ها، از بزک کنندگان شیطان بزرگ آمریکا بعنوان یکی از راههای نفود دشمن نام برد و عنوان کرد: برای شناخت نفوذ باید مراقب باشید ببنید چه کسانی آمریکای گرگ صفت را بعنوان دوست صمیمی و دلسوز معرفی‌کنند.
این فرمانده دفاع مقدس، افرادی که به فرهنگ و دین مردم بی توجه هستند و تلاش می‌کنند بی بند و باری را بین نسل جوان ترویج کنند را یکی از راههای دیگر شناخت نفوذ اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این افراد تلاش می‌کنند مظاهر غربی را در کشور توسعه بدهند.
سردار علی اکبر علیزاده همچنین بی توجهی به اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از راههای نفوذ دانست و افزود: بعد از بررسی سال 94 متوجه شدند بیشترین واژه تکرار شده از سوی رهبری اقتصاد مقاومتی است چرا که هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است.
به گفته وی، بیشترین کلمه ای که از سوی رهبر معظم انقلاب در سال گذشته انجام شده است، اقتصاد مقاومتی بوده است و این درحالی است که برخی با بهانه سرمایه گذاری حاضر نیستند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند تا مملکت به دست بیگانه بدهند، اینها در جنگ نفوذی عوامل نفوذی هستند.
سردار علیزاده همچنین دفاع از فتنه و فتنه گران را یکی دیگر از راههای نفوذ دانست و اظهار داشت: افرادی هستند که حتی حاضر نیستند کلمه فتنه را بر زبان بیاورند و فتنه گری که در دادگاه محکوم شده است را حمایت و پشتیبانی می‌کنند و مسؤولیت می‌دهند و از سوی دیگر متدینین را تندرو و افراطی می دانند.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) افزود: در آمریکا و یا فرانسه چند نفر در انفجار بمب کشته می شوند، در تهران برای کشته فرانسوی شمع روشن می کنند و این درحالی است که  بیمارستانی را در یمن بمباران می‌کنند و 700 نفر به شهادت می رسند اما هیچ عکس العملی نشان داده نمی شود، بنابراین اینها شهدای جنگ نفوذ هستند.  
معاون مرکز تعالی معنوی فرماندهان سپاه گفت: کسی که حجاب او به هم ریخته می شود در جنگ نفوذ کشته شده است و این کار نفوذی ها است که نسبت به جوان متدین انقلابی بی اعتنایی و بی احترامی می‌کنند اما نسبت به فتنه گران رئوف و مهربان هستند.
سردار علی اکبر علیزاده یادآور شد: شهدا به ما گفتند ما برای حفظ اسلام رفتیم و برای اینکه اسلام را حفظ کنیم همه تلاش ما حفظ امام بود و امروز شما نیز وظیفه دارید رهبری را حفظ کنید و رهبری نیز برای حفظ انقلاب جنگ نفوذ را یادآور شد که بدتر از جنگ تحمیلی است و برای این مقابله با نفوذ، شناخت عوامل نفوذ نیاز است و نشانه های نفوذی را رهبری اعلام کرد و امروز برای ادامه راه شهدا، شناخت نفوذی ها و معرفی آنها به مردم است و این کار ما، همان ادامه راه شهدا است.