پیام دکتر علیزاده در پی جنایات خشونت‌بار هندوهای افراطی علیه مسلمانان مظلوم هند

در پی جنایات خشونت‌بار هندوهای افراطی علیه مسلمانان مظلوم هند و سکوت بی‌شرمانۀ دولت هند در قبال این ماجرا، دکتر علیزاده پیامی بدین شرح صادر نمودند:
بسم الله الرحمن الرحیم
«فَلا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزیزٌ ذُو انتِقامٍ؛ پس گمان مبر که خدا از وعده‌اى که به پیامبرانش داده، تخلّف کند! چرا که خداوند مقتدر و انتقام‌گیرنده است.» (ابراهیم:47)
مدتی است که مسلمانان مظلوم و بی‌پناه هند دچار بدترین خشونت‌ها شده‌اند. خشونت سازماندهی‌شده علیه مسلمانان مظلوم هندی و تصاویر مستند انتشار یافته از صحنه‌های دلخراش رفتارهای ددمنشانه، قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار می‌کند.

دولت هند در ابتدایی‌ترین آزمون دموکراسی شکست خورد. این وضعیت، فراتر از تبعیض دینی و مذهبی، برای هر انسان آزاده‌ای دردناک و تأسف‌بار است. افراطیون هندو با حمله به مساجد و مراکز آموزشی، علمی و دینی و آتش‌زدن خانه‌های مسلمانان و ضرب و جرح آنان، جنگ فرقه‌ای و مذهبی خونینی را به راه انداخته‌اند که در چند دهه اخیر از فجیع‌ترین خشونت‌های فرقه‌ای به شمار می‌رود.
جنایاتِ ضد بشری قرون وسطایی توأم با سکوت خفّت‌بار مجامع بین المللی و سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر، گناهی بس عظیم و نابخشودنی است.
دولت هند باید اقدامی عاجل و مؤثر در جهت سرکوبِ قاطعانۀ خشونت‌طلبانِ وحشی انجام دهد و هرچه سریع‌تر نسل‌کشی غیرقابل تحمل مسلمانان در هند را متوقف نماید.
از دولت محترم و وزارت خارجه انتظار می‌رود حداکثر امکانات و مقدورات را برای دفاع از مظلومان هند به پای کار بیاورند.

و السلام علی عباد الله الصالحین و لعنة الله علی القوم الظالمین
علی‌اکبر علیزاده