اسرائیل جرأت دست‌اندازی به جمهوری اسلامی را ندارد

سردار علی اکبر علیزاده برمی، جانشین مرکز تربیت و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران:

نیروهای محور مقاوت و جنبش‌های اسلامی و انقلابی منطقه، همه فرزندان انقلاب اسلامی هستند و اسرائیل به واسطه محاصره از طرف فرزندان انقلاب جرات اقدام دست اندازی به جمهوری اسلامی را ندارد و انشاالله طبق پیش بینی رهبری تا 25 سال آینده نامی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار صبح محلات، سردار علی‌اکبر علیزاده معاونت مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان محلات به مناسبت هفته گرامی داشت دفاع مقدس گفت: در تمامی ادوار گذشته تاریخ مسلمانان بخشی از مستعمرات کشورهای استکباری بودند و در هیچ یک از معادلات جهانی جایی نداشتند و در چهار چوب قدرت‌های جهانی هیچ نامی از اسلام و مسلمانان نبود.
این استاد دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: در ایران نیز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران تا جایی پیشرفتند که با تصویب قانون کاپیتولاسیون به صورت کامل ایران را تحت سلطه خود گرفتند و ایران را به عنوان ژاندارم خود در منطقه معرفی کردند.
سردار علی اکبر علیزاده همچنین بیان کرد: امام خمینی(ره) با تکیه بر آیاتی از قرآن که در آن هیچ جایگاهی برای تسلط کفار بر مسلمانان ذکر نشده است و با قیام خود و حضور مردم در خیابان‌ها موفق شد مستکبران را شکست داده و نام مسلمانان را به معادلات جهانی اضافه کند.
این استاد دانشگاه با اشاره به شهادت بیش از 70 هزار نفر در جریان انقلاب و شهادت بیش از 200 هزار نفر در طول جنگ هشت ساله تحمیلی گفت: از هفته اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه دشمنان برای انحراف انقلاب آغاز شد و مستکبران جهانی با تحمیل جنگی طولانی‌تر از جنگ جهانی اول و دوم سعی در از میان برداشتن اسلام و حکومت اسلامی داشتند و مسلمانان نیز ثابت کردند می‌توانند به عنوان یک قدرت بدون قرارگیری در زیر سلطه مستکبران جهانی الگویی برای اداره جهان ارائه کنند.
سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به پایان جنگ تحمیلی و آغاز کمک جمهوری اسلامی به دیگر کشورهای اسلامی اظهار کرد: در حالی که جهانیان در بهت حیرت قدرت نظامی جمهوری اسلامی بودند حزب الله در لبنان و جنبش مقاومت در غزه با حمایت ایران کار خود را آغاز کردند و هر روز شاهد آغاز فعالیت‌ جنبش‌های انقلابی در کشورهای اسلامی هستیم.
سردار علیزاده، سید حسن نصرالله، انصاراالله یمن و نیروهای محور مقاوت را فرزندان انقلاب خواند و بیان کرد: امروز فرزندان انقلاب در سوریه، عراق و یمن در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده‌اند و خائنین حرمین(آل سعود) پس از مواجهه با انصارالله به صورت غیر مستقیم خواستار مذاکره با ایران بر سر یمن شده است.
معاونت مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه با اشاره به محاصره کامل رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی توسط فرزندان انقلاب اسلامی گفت: امروز اسرائیل جرآت دست اندازی و رویارویی با محور مقاومت را ندارد چرا که در سرزمین‌های اشغالی با نیروهای مقاومت فلسطین در جنگ است و در مرز‌های جنوبی در مقابل حزب الله و در غرب نیز در مقابل سوریه قرار دارد و به حمدالله طبق پیش بینی رهبری تا 25 سال آینده نامی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.
دکتر علیزاده همچنین با اشاره به برخی رشادت‌های شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: اگرچه امروز جنگ سخت نداریم ولی نیروهای نظامی ما همیشه آماده نبرد هستند و ارکان نظامی ما موظف هستند علاوه بر حفظ آمادگی دفاعی و نظامی خود روز به روز بر توان نظامی خود نیز بی افزایند.
سردار علی اکبر علیزاده، اجرای کامل اقتصاد مقاومتی را لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: دولتی ها موظف هستند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند و همان طور که رهبری نیز فرمودند اگر 100 در اقتصادی نیز به روی کشور باز شود باز هم نباید از اقتصاد مقاومتی غافل شویم و در کنار وظیفه دولت، مردم نیز باید با مقابله با تجمل گرایی و اصراف در کشور به یاری اقتصاد کشور بپردازند.
معاونت مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه در خاتمه عصر حاضر را عصر علم معرفی و خاطر نشان کرد: امروز، روز نهضت نرم افزاری علم است، علم در جهان امروز قدرت آفرین است و اگر روزی قدرت هسته‌ای داشتیم و اگر امروز قدرت موشکی و نظامی داریم، همه این ها به برکت مجاهدت‌های علمی دانشمندان کشور است و همه ما باید آماده باشیم و خود را برای یک جهاد علمی بزرگ آماده کنیم.

http://www.sobhemahallat.ir/elmi/4761-950701-1.html