اگر در راه شهدا گام بر داریم چیزی جز سعادت نخواهیم داشت

یادواره شهدای اقبال شرقی با حضور سردار علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در رشتقون قزوین برگزار شد.

سردار علی‌اکبر علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه شهدا ذخائر عالم بقا هستند، اظهار داشت: عزت و عظمت امروز ایران در جهان به برکت خون با برکت و پر ثمر شهدا است.
وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهدا نیست.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مبادا عکس شهدا را ببینیم و عکس آن‌ها عمل کنیم، بیان کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند که امروز باید قدر آن‌ها دانست.
سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه شهیدان مالکان بهشت هستند، اضافه کرد: نخستین افرادی که وارد بهشت می‌شوند، شهیدان هستند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس به لزوم ارتباط‌گیری با شهدا تأکید کرد و گفت: شهیدان به انجام واجب و ترک محرمات بسیار تأکید داشتند و بر اقامه نماز اهتمام ویژه می‌ورزیدند.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه مبادا کاری کنیم که مدیون خون شهدا شویم، مطرح کرد: اگر در راه شهدا گام برداریم، چیزی جز سعادت نصیب ما نمی‌شود چراکه شهدا با اهدای جان خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه حفاظت کردند.
سردار علی اکبر علیزاده با بیان اینکه اصلی‌ترین کار شهدا حفاظت از دین اسلام بود، ادامه داد: امروز دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری حفاظت از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است.