بسیج شاه کلید حل مشکلات ایران و جهان است

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم:
بسیج شاه کلید حل مشکلات ایران و جهان است/در مدت ۴۸ ساعت فرزندان بسیجی بحران را جمع کردند


سردار علی اکبر علیزاده در جمع بسیجیان شهرستان فراهان گفت: آمریکا و اسرائیل و آلمان در طی ۳ سال گذشته برنامه ریزی و شبکه سازی کرده بودند تا اغتشاشاتی که در عراق و لیبی و ونزوئلا را در کشور ما ایجاد کنند اما در مدت ۴۸ ساعت فرزندان بسیجی بحران را جمع کردند و آمریکایی ها از شدت عصبانیت به خشم آمدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ اجتماع بسیجیان شهرستان فراهان عصر امروز با حضور گسترده بسیجیان در مسجد جامع شهر فرمهین برگزار شد.
سردار علیزاده، عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در این اجتماع گفت: بسیج یادآور بدر و خندق و بسیجیان یادآور مردانی هستند که در رکاب پیامبر(ص) در راه اسلام می‌جنگند.
وی افزود: به فرموده رهبری، «اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید» و بسیجیان بزودی پایگاه کفر را از چنگال وهابیت خبیث آزاد می کنند و از بیت المقدس به سوی مکه حرکت می کنند و در کنار کعبه منتظر ظهور منجی موعود(عج) خواهند بود تا وعده الهی محقق شود.
سردار علی اکبر علیزاده اظهار کرد: ریشه بسیج در عمق ایمان و باور ملت ما جای دارد، بسیج در فضای معطر انقلاب آرام آرام رشد کرد و از نهالی کوچک به درخت تنومند تبدیل شد.
فرمانده دفاع مقدس گفت: بدون بسیج نمی توان در برابر استکبار ایستاد، استکبار که از انقلاب وحشت کرده بود تمام قوای خود را به کار گرفت و شمشیر را به دست صدام داد. در این برهه هم بسیجیان هجرت را برگزیدند و مرد و زن مسلمان ایرانی در برابر دشمن سینه سپر کرد و با اقتدا به مولای خود در مقابل دشمن ایستاده اند.
این استاد دانشگاه بیان کرد: بسیج الهام گرفته از نهضت عاشورا است و نماد عزت، عظمت، غیرت، استقلال و آزادی است بسیج نشان داد فرمول مستحکم و عبور از همه چالش ها است.
سردار علی اکبر علیزاده اظهار کرد: بسیج شاه کلید مشکلات ایران و جهان است. امام فرمود؛« اگر از بسیج غافل شوید، در آتش قهر خدا خواهید سوخت».
فرمانده دفاع مقدس گفت: هیچ قدرتی یارای مقابله با لشکر مخلص خدا را ندارد، بسیج راه سلطه استکبار بر این کشور را قطع کرده است.
وی افزود: بسیج با صلابت در مقابل کفر می ایستد و از جهان اسلام دفاع می کند، تا زمانی که ندای بسیجی در این کشور به گوش می رسد، جنگی در کشور ما به وقوع نخواهد پیوست.
دکتر علیزاده اظهار کرد: بسیج امنیت را به ارمغان آورده است و بسیج شاخسارهای خود را گسترش داده و در منطقه می‌درخشد، در کشورهای منطقه بسیج حماسه آفریده است.
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم افزود: بسیج دشمن را از لانه بیرون کشیده است، قبل از انقلاب اسلامی استکبار برای کشور ما تصمیم می گرفت، بسیج، استکبار را از لانه خود بیرون کشید و استکبار مجبور شد در نقاب داعش به سوریه و عراق به منطقه بیاید.
سردار علی اکبر علیزاده با بیان اینکه بسیج راه مقاومت را به همه آموخت، گفت: توقیف کشتی آمریکایی در خلیج فارس و سرنگونی پهپاد آمریکایی دشمن را به زانو درآورده است و اینها همه از شجاعت جوانان این مرز و بوم است.
این استاد دانشگاه افزود: ما در جنگ نظامی ابر قدرت هستیم، احدی جرات تصور حمله به کشور ما را ندارد، جوانان بسیجی در همه میدان ها حضور داشتند، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تا مسائل بحرانی کشور پای کار بوده و هستند.
فرمانده دفاع مقدس اظهار کرد: در اغتشاش هم ما آسیب ناپذیر هستیم، آمریکا و اسرائیل و آلمان در طی ۳ سال گذشته برنامه ریزی و شبکه سازی کرده بودند تا اغتشاشاتی که در عراق و لیبی و ونزوئلا را در کشور ما ایجاد کنند اما در مدت ۴۸ ساعت فرزندان بسیجی بحران را جمع کردند و آمریکایی ها از شدت عصبانیت به خشم آمدند.

لینک خبر در خبرگزاری بسیج‌نیوز