جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت مسلمانان در جغرافیای سیاسی عالم است

سردار علی اکبر علیزاده:
 جمهوری اسلامی ایران نماد حضور و قدرت مسلمانان در جغرافیای سیاسی عالم است، رهبری ستون وحدت جامعه اسلامی است و باید مردم به ریسمان ولایت چنگ زنند و با تبعیت از رهنمود‌های ولی فقیه از بروز فتنه‌ جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، سردار علی‌اکبر علیزاده استاد دانشگاه امام حسین(ع) روز گذشته ۱۲ شهریور ماه، با حضور در همایش بسیجیان شهرستان اراک که در کانون بسیج اراک برگزار شد گفت: حضور بسیج در جامعه  یکی از اتفاقات و نتایج  بی‌نظیر انقلاب اسلامی است و باید بسیجیان از این نعمت در حفظ، شکوفایی و توانمندی عزت ایران استفاده کنند.
دکتر علیزاده با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد حضور و قدرت مسلمانان در جغرافیای سیاسی عالم است، تأکید کرد: رهبری ستون وحدت جامعه اسلامی است و باید تمامی آحاد مردم به ریسمان ولایت چنگ زنند و با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های ولی فقیه از بروز فتنه‌های دشمن  در کشورجلوگیری کنند.
سردار علی اکبر علیزاده ادامه داد: در زمان انقلاب با توجه به قدرت شاه و دخالت کشورهای بیگانه در امور داخلی ایران بسیاری از اهداف و منافع کشور نادیده گرفته شد به طوریکه در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت مونتاژکار غرب بودیم و در نهایت مجموع این عوامل زمینه ساز انقلاب شد و امام خمینی(ره) با نهضت و رهنمودهای خود در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ انقلاب را به پیروزی رسانیدند.
مسئول مجتمع آموزشی فرهنگی کوثر سپاه علی‌بن‌ابیطالب بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب جریان جنگ ایران و عراق شکل گرفت در این  میان هم کشورهایی از قیبل مصر، بلژیک و دیگر سران استعمارگر با فراهم ساختن شرایط جهت رساندن تسلیحات موردنیاز  و همچنین اعزام نیروهای نظامی منظم جهت حضور در ارتش عراق آماده بودند و از هیچ فرصتی جهت حمله به کشور فروگذار نکردند ولی با شکستی روبرو شدند که نشان از قدرت دفاعی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل است.
این فرمانده دفاع مقدس مسئول عنوان کرد: پس از پایان یافتن جنگ، همگان جایگاه با عظمت امام خمینی(ره) را دریافتند و فهمیدند ایران یک قدرت جهانی در منطقه است و با توجه به این موضوع شاهد اتفاقات و حوادث بی‌نظیری در کشور‌های اسلامی بوده‌ایم ازجمله این موارد خیزش بیداری اسلامی و به انزوا کشیده شدن دولت آمریکا است.
سردار علی اکبر علیزاده به اقدامات دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تقویت گروه‌های تکفیری، ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی به عنوان شیعه کشی و گسترش شیعه هراسی در بین برادران اهل سنت از جمله اقدامات دشمن در خارج از کشور به عنوان جبهه خارجی قلمداد می‌شود.
وی در پایان گفت: دخالت دشمنان در کشور خبر از خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و لذا باید همه بسیجیان و نیروهای کشور نسبت به برآورد اطلاعات دقیق در این زمینه اهتمام ورزند و با هوشیاری کامل در حفظ انقلاب اسلامی و عزت همه جانبه ملت ایران تلاش کنند.
خبر کامل را در https://markazi.iqna.ir مشاهده فرمایید.