حضور در نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان

دکتر علیزاده نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان حضور یافت.
در این نشست که روز سه شنبه ۷ مرداد ماه ۹۹ در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان صورت گرفت دکتر علیزاده با تشریح شرایط مجلس یازدهم ابراز داشت: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مجلس باندبازی و سیاست‌بازی نیست، جزو جبهه مقاومت و اقتصاد مقاومتی است و به شعار «ما می‌توانیم» اعتقاد راسخ دارد.
وی بیان کرد: بخش خصوصی با استفاده از سرمایه خود در اشتغال و ارزآوری برای کشور نقش ایفا می‌کند و این خدمات بخش خصوصی ستودنی است.
ایشان با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، بیان کرد: واگذاری امور به بخش خصوصی موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود و اجرای این قانون باید با جدیت پیگیری ‌شود و بار دولت باید با برنامه‌ای راهبردی و کارشناسی آرام‌آرام سبک شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس‌ شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی استان سمنان باید مشکلات دسته‌بندی شود تا به فراخور با مسئولان مرتبط رایزنی شود.

گفتنی است استان سمنان یکی از قطب‌های صنعتی و معدنی شرق کشور است و با داشتن حدود یک هزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی سهم قابل توجهی در رونق چرخه اقتصادی کشور دارد. صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است.