سخنرانی دکتر علیزاده در گرامیداشت یوم الله نهم دی/ امامزادگان محمد و جعفر(ع) دامغان

به گزارش ایرنا، علی اکبر علیزاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردم ولایت مدار و انقلابی دامغان که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی به میزبانی آستان مقدس امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) برگزار شد، افزود: ۱۲ سال پیش فتنه ۸۸ رخ داد اما مقام معظم رهبری، آن حادثه تاریخی را مداوم یادآوری کردند تا دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن همچنان حضور دارد.

وی اظهار داشت: دشمن در طول بیش از ۴۰ سال اخیر، همواره به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در کشور بوده است و این ملت ایران بود که در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، با مشارکت خوب خود، به فرموده مقام معظم رهبری، مجلس انقلابی و دولتی ارزشی روی کار آورده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: فتنه دشمن همواره ادامه داشته و علی‌رغم تمام موفقیت های دولت سیزدهم، امروز با سیاه‌نمایی اقدامات، دشمن در تلاش است تا مردم را ناامید کند، اما ملت ایران اسلامی بیدار است، دشمن را می‌شناسد و همواره ثابت کرده است که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه می‌ماند. 

وی ادامه داد: گرامیداشت ۹ دی به عنوان یکی از روزهای بزرگ، تاریخی و به یادماندنی ملت ایران که سبب محکوم کردن فتنه دشمنان شد، بر همگان واجب است. 

علیزاده تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان واقعی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و همیشه بر دشمنی خود ادامه می دهند ولی فتنه گران در لباس دوست با ما دشمنی می‌کنند که باید برای شناخت بهتر دوست از دشمن، بصیرت انقلابی خود را افزایش دهیم. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، پیامدهای فتنه را سنگین تر از جنگ دانست و گفت: فتنه ۸۸ جریانی بود که عده ای به نام اسلام و قرآن، به غارتگری از بیت المال پرداختند و پس از آتش زدن خیمه عزای سیدالشهدا (ع)، مردم دست دشمن را خواندند و با حضور میلیونی خود، فتنه را خاموش کردند.

در تقویم جمهوری اسلامی، ۹ دی ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.