سردار علی اکبر علیزاده در یادواره شهدای ورزشکار ساوه: منش پهلوانی مهمترین شاخصه شهدای ورزشکار بود

سردار علی اکبر علیزاده در یادواره شهدای ورزشکار ساوه:
منش پهلوانی مهمترین شاخصه شهدای ورزشکار بود


به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر علیزاده در سومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ساوه افزود: شهدای ورزشکار ما در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مردانگی امیرالمومنین علی (ع) و تاسی از اهل بیت (ع) جوانمردانه جنگیدند و خون خود را نثار اسلام کردند.
وی پهلوانی را بر قهرمانی در منش و سیره شهدای ورزشکار برتر دانست و افزود: وقتی سخن از دلیرمردان شهید به میان می‌آید از آنان به عنوان پهلوانان یاد می‌شود نه قهرمانان از این رو شهدای ما پهلوانانه جنگیدند و قهرمانانه شهید شدند.
سردار علی اکبر علیزاده ترویج منش پهلوانی را به عنوان یادگار شهدا در جامعه خواستار شد و افزود: الگوی زندگی ما بازماندگان از قافله شهدا تاسی به سیره شهداست چرا که آنان عزتمندانه راهی را که خدای تعالی آن را جهاد در راه خدا می داند انتخاب کردند.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت دلیرمردانی دانست که آبروی کشور و نظام اسلامی هستند و پیشرفت های انقلاب پس از گذشت سه دهه از شکل گیری آن مدیون خون مطهر شهداست.
سردار علی اکبر علیزاده در ادامه با تاکید بر ترویج ورزش در بین آحاد مختلف جامعه تصریح کرد: همان طوری که در دوران دفاع مقدس ورزش جزو برنامه‌های رزمندگان بود در شرایط فعلی نیز با پرداختن به ورزش ضمن حفظ سلامتی و برقراری نشاط در جامعه باید همواره خود را یک رزمنده ورزشکار آماده رزم بدانیم چرا که دفاع همچنان باقی است.
کامل این خبر را در  https://www.isna.ir بخوانید.