بسیج نیرویی الهی و فرمول کارساز عبور از همه مشکلات، چالش‌ها و بحران‌ها است

سردار علی اکبر علیزاده در اجتماع بزرگ بسیجیان دامغان:
بسیج در عمق جان ملت ما ریشه دارد؛ تفکر بسیجی آرامش مستکبران عالم را به هم ریخته است

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان با بیان اینکه بسیج نیرویی الهی و فرمول کارساز عبور از همه مشکلات، چالش‌ها و بحران‌ها است، گفت: نشر تفکر بسیجی در جای جای جهان اسلام آرامش مستکبران عالم را بهم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار علی اکبر علیزاده در تجمع شکوه و پایداری بسیجیان شهرستان دامغان که با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف بسیجیان در محل سالن 9 دی استادیوم حمزه سید الشهدا(ع) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج در عمق جان ملت ما ریشه دارد، درخت نوپای ابتدای انقلاب که امروز شاخسار بلند آن در آسمان عزت امت اسلام گسترده شده است.

فرمانده اسبق سپاه استان سمنان اضافه کرد: بسیجیان از امام خود آموختند، اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایی ذلیل خواهی شد، پس لباس جهاد پوشیدند به میدان مبارزه با ظلم و زیاده خواهی دشمنان شتافتند، ایثار و فداکاری کردند از جان و مال خود گذشتند، اما اجازه ذلت و خواری ملت ما را ندادند، عزت نوامیس، استقلال ملت و تمامیت ارضی کشور را با تقدیم جان خود حفظ کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه تنها راه عزت استقامت است، خاطر نشان کرد: بسیج تفکری الهام گرفته از عاشورای امام حسین(ع) و نماد عزت و مردانگی و شجاعت ملت بزرگ ایران است، بسیج نیرویی الهی و فرمول کارساز عبور از همه مشکلات، چالش‌ها و بحران‌ها است.

سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به اینکه برای کشوری که بسیج دارد شکست معنایی ندارد، اضافه کرد: با وجود روحیه و تفکر بسیجی هیچ قدرتی نمی تواند ایران اسلامی را به زانو درآورد، قدرت از این اراده و اندیشه ولایی به شدت در هراس است، به برکت تفکر بسیجی است که امروز استکبار جهانی در منطقه به سگی کتک خورده و در حال فرار بدل شده است.

وی با بیان اینکه رهایی سوریه به برکت الهام گرفتن از تفکر بسیج است، حزب الله لبنان حاصل این تفکر آزادی بخش است، حماس و جهاد اسلامی شاگردان مکتب بسیج هستند، شیعیان نیجریه بزرگترین راهپیمایی روز قدس پس از ایران را آفریدند و در یک کلام تفکر بسیجی به جای جای جهان اسلام صادر شده است، افزود: به یاری خداوند تفکر بسیجی در جنگ آینده ای که اسرائیل غاصب آغاز کند آنها را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به اینکه امروز نشر تفکر بسیجی و فرهنگ انقلاب اسلامی آرامش مستکبران عالم را بهم ریخته است، اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند خرمشهرهای بسیاری پیش روی ملت ما است و بسیجیان باید در عرصه های علمی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی خاکریزهای موفقیت و پیروزی را یک به یک در نوردند.

لینک خبر در خبرگزاری بسیج