قلم شهید آوینی بیانگر نبردهای حق علیه باطل بود

در مراسم بزرگداشت بیست‌ و ششمین سالگرد شهادت شهید آوینی عنوان شد:
قلم شهید آوینی بیانگر نبردهای حق علیه باطل بود


به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، عصر سه‌شنبه، ۲۰ فروردین مراسم بزرگداشت بیست‌وششمین سالگرد شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در بنیاد فرهنگی "روایت فتح" برگزار شد.
در این مراسم سردار علی اکبر علیزاده از هم‌رزمان شهید مرتضی آوینی گفت: رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین ادیب، شاعر و سیاستمدار هستند، ایشان در وصف سید مرتضی آوینی می‌فرمایند؛ "سید شهیدان اهل قلم". اما تصورم این است که در بیشتر ما شهید آوینی را به فیلم‌برداری‌اش می‌شناسیم.
استاد دانشگاه دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: آن زمانی که در سال‌های ۶۸ - ۶۹ حضرت آقا بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، افرادی بودند که خود را بزرگ می‌دیدند ولی تهاجم فرهنگی را درک نمی‌کردند. این سید شهیدان اهل قلم بود که با مقالات خودش نشان داد که حرف‌های مقام رهبری را فهمیده است.
سردار علی اکبر علیزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال ۶۴ بحث غرب‌زدگی و مصیبت‌های غرب‌زدگی را مطرح می‌کردند و در جمله‌ای به اسلام آمریکایی اشاره کرده‌اند و الان ما می‌دانیم اسلام آمریکایی چه بلایی بر سر اسلام ناب آورده است و حالا که رهبر امروز و دوره جهاد کبیر هستند، به نظر می‌آید جنبش سید شهیدانی اهل قلم سید مرتضی نیاز باشد.
وی، سپس خاطراتی از سعید یزدان‌پرست که در کنار شهید مرتضی آوینی به شهادت رسید، تعریف کرد و از ویژگی‌های فردی او گفت‌.
خبر کامل را در اینجا ببینید.