پیام دکتر علیزاده؛ ملت مقاومت علیه آمریکا

در پی خطبه‌های وحدت‌بخش و تاریخ‌ساز رهبر جهان اسلام امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و حضور بی‌نظیر مردم انقلابی و همیشه در صحنۀ ایران، دکتر علی‌اکبر علیزاده ضمن تجلیل از این حضور باشکوه، پیامی بدین شرح صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور با شکوه ملت مسلمان در نماز جمعه تهران نشان داد که ملت اسلام همچنان در خط مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پیش می‌رود
.
قبلا نیز زیر تابوت مطهر سردار مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بیروت تا دمشق، بغداد، کربلا، نجف، تهران و...، امت اسلام به اوج همدلی و انسجام رسیدند و به تعبیر امام خامنه‌ای "ملت مقاومت علیه آمریکا" یک دل و یک جهت شدند. هدف این ملت چیزی نیست مگر بریدن دست چپاولگری آمریکای جنایتکار از منطقه.
سیلی سخت عین الاسد نشان داد که دوران ترکتازی آمریکا به پایان رسیده است و پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی نمای واضح‌تری از افول قدرت آمریکا را به رخ جهانیان کشید تا بر همگان معلوم شود که پایان عصر غارتگری استکبار جهانی به رهبری آمریکا در منطقه فرا رسیده است. 
اما انتقام سخت جز با کم شدن شر آمریکای متجاوز از کل منطقه حاصل نمی‌شود. شری که فقط با اتحاد امت اسلام و فشار مقاومت بر دولت‌های سازشکار منطقه انجام‌پذیر است. 
اخراج آمریکا فقط به معنای پایان حضور نظامی آنها نیست، بلکه باید فکر، فرهنگ، اقتصاد و هر آنچه رنگ و بوی آمریکایی دارد از منطقه اخراج شود.
بنابراین راهبرد اخراج آمریکا یک راهبرد کلان و همه‌جانبه است که "کندن ریشه آمریکا از منطقه" مصداق کامل آن است؛ و ما در این راه با اقتدار به پیش می‌رویم. 
به امید روزی که جهان از فرعونیت و استکبار و تجاوزگری آمریکایی خالی باشد؛ ان شاء الله.

علی‌اکبر علیزاده برمی