نماینده مردم: بیش از ۶ برابر بودجه سالانه شهرستان، در سال گذشته از بودجه ملی و استانی جذب گردید.

#هفته_بسیج #گزارش_عملکرد 

نماینده مردم شهرستان دامغان:
♦️بیش از ۶ برابر بودجه سالانه شهرستان، در سال گذشته از بودجه ملی و استانی جذب گردید.

❇️ دکتر علیزاده در جمع نمازگزاران محترم مسجد جامع دامغان:
🔸در سال اول نمایندگی خدا توفیق داد با ۹ نفر از اعضای ارشد هیئت دولت ۹ وزیر و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه ملاقات کردیم. البته این ملاقات‌ها کاملا هدفمند بود و در جهت رفع نیازمندی‌ها و گرفتن امکانات برای دیار عزیزمان دامغان.
🔹در همین مدت نزدیک به ۲۰ ملاقات جدای از ملاقات با وزرا با معاونان وزرا داشتیم که هر کدام از این دیدارها به نسبت نیازها و ضرورت‌های شهرستان در جهت رفع مشکلات انجام گرفت که هر کدام دستاوردهای خوبی داشت که موارد مختلفی از آن در این گزارش ذکر شده است.
🔸بودجه رسمی شهرستان دامغان در سال ۹۹ درمجموع ۴۵ میلیارد تومان بود که از این ۴۵ میلیارد تومان نزدیک به ۶۰ درصد آن محقق شد یعنی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان.
در طول همین یک سال خداوند لطف کرد و با دیدارهایی که با وزرای محترم و معاونان محترم وزرا داشتیم ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد بر بودجه سالانه شهرستان، از امکانات ملی و بودجه ملی برای مجموعه‌های شهرستان دامغان آورده شد که در قالب‌های مختلف به اجرا درآمد یا در آینده نزدیک به اجرا درخواهد آمد.
🔹به‌عنوان مثال پروژه سدّ شهید ساجدی که شاید نزدیک به ۴۰ سال این پروژه معطل‌مانده بود، الحمدلله بودجه خوبی برای آن گرفته شد که امیدواریم تا آخر سال جاری بشود آن را افتتاح کرد.
🔸عزیزان ما در منطقه امیرآباد با مشکلات بی‌آبی و کم‌آبی مواجه بودند، یک مخزن هزارمترمکعبی خداوند لطف کرد و بودجه آن فراهم شد. 
🔹روستای کوه زر که در مسئله آب مشکلات جدی داشتند و خدای متعال لطف کرد و شاید گران‌ترین پروژه لوله‌کشی آب جمهوری اسلامی است که در منطقه کوه زر در حال انجام است و تنها برای همین پروژه لوله‌کشی ۶۴ میلیارد تومان هزینه جذب شد و اختصاص یافت که البته این‌ها همه لطف خداست.
🔸و این را با تمام وجود عرض می‌کنم والله قسم خدمت کردن به شما مردم افتخار است شهرستانی که بیشترین رزمنده دفاع مقدس را داشته‌است و در انتخابات‌ها بیشترین و بالاترین میزان حضور را دارد و دارالمؤمنین است و هر گاه اتفاقی برای نظام و انقلاب افتاده‌است بهترین پشتیبان برای این نظام و اسلام بوده‌اند، چه افتخاری بالاتر از خدمت به این مردم.
١۴٠٠/٨/٣٠