هدف انقلاب اسلامی همان هدف رسول الله(ص) در حاکم‌کردن اسلام در جهان و خشکاندن نظام‌های مادی مانند کمونیسم و لیبرالیسم است

به گزارش نارخبر، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساوه به مناسبت روز بسیج با عنوان «مدافعان حرم» با حضور گسترده بسیجیان و مسئولین در مصلی امام علی(ع) برگزار شد.

با وجود هوای سرد بسیجیان همیشه در صحنه با گام های استوار در این مصلی حاضر شدند تا علاوه بر شنیدن سخنان سردار علی اکبر علیزاده از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمازجمعه ساوه با لباس های جنگی خود شرکت کنند.
سردار علی اکبر علیزاده در این اجتماع لشکر مخلص خدا گفت: بسیجی ماندن مهمتر از بسیجی شدن است امثال زبیر که زمانی لقب شمشیر اسلام را داشتند با بی بصیرتی مقابل ولی معرفی شده توسط رسول الله(ص) باید عبرت شوند.
وی با بیان اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی به بسیج سپرده شده است، افزود: هدف انقلاب اسلامی همان هدف رسول الله(ص) در حاکم کردن اسلام در جهان و خشکاندن نظام های مادی مانند کمونیسم، لیبرالیسم و غیره است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: به قول امام راحل «انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ اسلام به رهبری بقیه الله(عج) است» امروز شاهد قدرت نظام اسلامی هستیم تکاوران کشورهای مستکبر را دستگیر و بازجویی می کند و سردار حاج قاسم سلیمانی کاری در عراق می کند که از ذلت خارج می شود و حتی به آمریکا جهت دخالت هشدار می دهد یا در نیجریه چنان شیخ زکزاکی شیعه می شود که چند ده میلیون نفر را در نیجریه شیعه می کند.
سردار علی اکبر علیزاده افزود: بسیج بدون دریافت یک ریال از دولت توانست با تحقق اقتصاد مقاومتی 300هزار شغل ایجاد کند کاری که از دست دولت خارج بود و موجب شد دولت هم به سمت اقتصاد مقاومتی گرایش یابد
سردار علی اکبر علیزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بسیجی ماندن گفت: بسیجی ماندن چند شرط دارد، حفظ معنویت و اهل نماز و قرآن و سایر معنویات بودن شرط اول است، بصیرت داشتن و درک خطر نفوذ که از آمریکا بیشتر ما را تهدید می کند هم شرط دیگر است و کسب آمادگی و حفظ آن هم شرط بسیجی ماندن است.