پدیده کاخ‌نشینی و اشرافی‌گری آفت انقلاب است

دکتر علی اکبر علیزاده در یادواره شهدای شتریه فراهان عنوان کرد؛
طاعات و عبادات بدون پذیرش ولایت ارزشی ندارد/ پدیده کاخ نشینی و اشرافی گری آفت انقلاب است/مسئولی که هم آمریکا را کدخدا می‌داند و هم دل در گرو غرب دارد خطری برای انقلاب است


عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در یادواره شهدای شتریه از توابع فراهان گفت: مسئولی هم که آمریکا را کدخدا می‌داند و هم دل در گرو غرب دارد خطری برای انقلاب است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه یادواره شهدای روستای شتریه از توابع فراهان با حضور خانواده شهدا و مسئولان برگزار شد.
سردار علی اکبر علیزاده؛ عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در یادواره شهدای روستای شتریه گفت: حضرت زهرا(س) به همه ما آموخت که مهم‌ترین رکن اسلام؛ ولایت است.
وی افزود: درسی که حضرت زهرا(س) به ما داد این بود که اگر حضرت زهرا(س) هم باشی باید از ولایت دفاع کنید.

علیزاده اظهار کرد: نماز و عبادت ما بدون ولایت ارزشی ندارد و هر که ولایی باشد در نزد خدا محبوب‌تر است.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود نام امام امت را ذکر کرده‌اند و سفارش کردند که نگذارید حرف امام امت روی زمین بماند.

سردار علی اکبر علیزاده ادامه داد: شهدا در راه اسلام و ولایت جان دادند و خدا هم در برابر به آن‌ها بهشت را وعده داده است، شهدا مالک بهشت هستند.

این استاد دانشگاه گفت: شهدا بزرگان عالم هستند و شهید ولایت شدند و با اقتدا به سالار شهیدان برای اسلام فدا شدند.

عضو مرکز تعالی معنوی قم گفت: رهبری؛ دیده‌بان اسلام است و شهدا در خط زهرا مرضیه(س) گوش‌به‌فرمان رهبر بودند و برای حفظ ولایت جان دادند.

سردار علی اکبر علیزاده افزود: غرب‌زدگان کدخدا پرست و صاحبان ثروت‌های بادآورده، خطری برای انقلاب هستند، این دو گروه یک‌شبه انقلاب را می‌فروشند.

علیزاده بیان کرد: پدیده کاخ‌نشینی و اشرافی گری یکی از آفت‌هایی است که امام خمینی (ره) همواره درباره آن به مسئولان گوش زد و آن‌ها را نسبت به این امر هوشیار می‌کردند تا در خواب غفلت قرار نگیرند و فاصله بین مردم و مسئولان افزایش پیدا کند. اگر مسئولان شما از قشر متوسط جامعه بالاتر رفتند، انقلاب درخطر خواهد بود.

عضو مرکز تعالی و معنوی کوثر قم گفت: در آستانه چهلمین فجر انقلاب، رئیس‌جمهور جلسه وزیران را از پاستور به کاخ شاه منتقل می‌کند و این زنگ خطری است و مسئولان نباید کاخ‌نشین شوند.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: مسئولی هم که آمریکا را کدخدا می‌داند و هم دل در گرو غرب دارد خطری برای انقلاب است.

سردار علی اکبر علیزاده خاطرنشان کرد: مسئولان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.