پیام دکتر علیزاده؛ انقلاب اسلامی و دو خورشید

به مناسبت رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاکننده‌ی اسلام ناب محمدی، امام خمینی رحمةالله‌علیه، دکتر علیزاده نماینده‌ی مردم فهیم دامغان پیامی بدین شرح صادر نمود:

«انقلاب اسلامی و دو خورشید»

چهاردهم خرداد اگرچه از یک سو آیینه‌بندان جشن بزرگ ملکوتی کرّوبیان برای استقبال از روح پاک خمینی کبیر بود که رفته بود تا در کنار خوبان و ابرار در جوار لطف و رحمت بی‌انتهای پروردگارش مأوا گزیند، اما از سوی دیگر روز عزای جانسوز ملتی بود که زبان حالشان این بود «من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود».
سبزی وجودمان از مهربانی عطر نفس‌هایش بود و جوانه‌های دلمان سرگشته عشق او بود که شکوفه‌ها را به منظرگاه دیدگان نشانده بود.
ضیافت حضور او جرعه‌گاه تشنگی ما بود و آفتاب وجودش، روشنایی دلمان و بالاخره حضور و وجود او تفسیر زندگی ما بود، اندیشه‌های سبز او زیبایی‌ها را بر بام زندگی ما گسترانیده بود و چکاوکان و بلبلان دل بر بلندای آن ترانه‌های امید سر می‌دادند.
این‌همه سوگِ فراغ اوست که زخم‌‏هایش دل‏‌های ما را به درد می‌آورد و درمان آن سخت آمده است؛ لکن امروز خورشید پر فروغ ولایت که تلألؤ عشق و امید را پرتوافشانی می‏‌کند و انوار هدایت خود را برسرزمین وجود ما می‌تابد، ضیافت ما را می‌طلبد و قلب‌‏های سرد ما را گرمای دیگری می‏‌بخشد.
او خالق، پدیدآورنده و معمار بنای باشکوه و رفیع انقلاب اسلامی در عصری بود که دین بیش از هر زمان تحقیر شده و از صحنه اجتماع به گوشه انزوا رانده شده بود و این او بود که مؤذن طلوع فجر پیروزی قیام مردمی شد که تحت رهبری‌های او انقلابی به نام خدا و با تکیه بر دین را آغاز نموده بودند.
نهضتی که امام خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست در روز ۲۲ بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان به عنوان «انقلاب امام خمینی» شناخته شده است.
او حکومتی را برای جهانیان تعریف کرد که بر مبنای تعالیم رهایی‌بخش اسلام و آموزه‌های وحیانی و ره‌آورد انبیای الهی بود.

 او در دورانی ندای تحکیم حکومت خدا را سرداد که بشر قرن‌ها دین و دیانت و آموزه‌های آن را در پستوخانه‌های افکار و اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود جا داده بود و معرفت دینی به انزوای کامل کشیده شده بود.
چراغ معرفت امام چنان نورانیتی بر قلب‌های غبار گرفته بشر تابانید که کوردلان تاریخ بشریت را در لحظه‌‏های زمان حبس کرد و نای حرکت ضد دین را از آنان سلب نمود و نظام اسلامی را که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، به صورت بهترین الگو و مهم‌ترین خواسته مسلمانان جهان درآورد.
اکنون پس از چهار دهه مبارزه سنگین و همه جانبه کفر و استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار، این انقلاب انقلاب امام خمینی ره است که موانع پیش رو را یکی پس از دیگری از پیش پا بر می‌دارد و می‌رود تا با رهبری‌های جانشین شایسته امام امت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مقدمات تشکیل حکومت جهانی اسلام را فراهم نموده و تمدن نوین اسلامی را بر جهان حاکم کند و جهان را آماده ظهور منجی کلّ حضرت ولی عصر امام زمان ارواحنا فداه نماید؛ و این هنوز از نتایج سحر است و تا رسیدن به صبح امید فاصله‌ای نمانده است؛ ان‌شاءالله. 
سخن را با جمله‌ای از امام خمینی به عنوان «ختامه مسک» به پایان می‌برم: «آزادی‌خواهان باید با روشن‌بینی و روشنگری، راه سیلی‌زدن بر گونه ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها، خصوصاً آمریکا را بر مردم سیلی‌خورده کشورهای مظلوم اسلامی و جهان سوم ترسیم کنند. من با اطمینان می‌گویم: اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد(صحیفه امام ج۲۰ ص۳۲۵)».

و السلام علیکم و رحمة الله
علی‌اکبر علیزاده
۱۳خردادماه۱۳۹۹