پیام دکتر علیزاده به مناسب آغاز دهه فجر

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دکتر علیزاده پیامی بدین شرح صادر نمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ذلِکَ وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوب»
‏(حج:۳۲)
دهۀ فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد؛ اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌های تاریک و قرون خالیه، بایستی ما می‌نشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم.(امام خامنه‌ای۱۳۶۹/۱۱/۱۰)
در دورانی از تاریکی و خفقان که تنها نامی از اسلام و عدالت باقی مانده بود، خداوند مهربان بر ملت سربلند ایران منت نهاد و بزرگ‌رهبری الهی را به سوی آن‌ها فرستاد تا به امامت او بساط ظلم و بی‌عدالتی برچیده شود.
برای بالنده‌شدن این نهال نوپا که در حقیقت ثمرۀ مجاهدت هزاران‌سالۀ انبیاء و اولیاء الهی است، خون‌های فراوانی بر زمین ریخت، اما ارادۀ الهی بر این قرار گرفته بود که آن نهال، امروز چونان درخت تنومندی شود که شاخ و برگش از نقطه‌نقطۀ کرۀ زمین سربربیاورد.
«اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْض‏» و تمثّل این نور در قرون معاصر، پیروزی انقلاب اسلامی است. همین نور است که جبهۀ مقاومت اسلام را در لبنان، عراق، سوریه، یمن، افغانستان، بحرین و... شکل داده و در دامان خود، سرداران سرافرازی چون قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را پرورانده است.
کشوری که روزی بالاترین مقام آن، جیره‌خوار و نوکرِ تمام‌قد اوباشی چون رییس‌جمهور آمریکا بود، امروز تبدیل به ابرقدرتی شده است که تمام قدرت‌های مادی دنیا نمی‌توانند در ارادۀ او خللی وارد کنند.
پیشرفت‌های ایران امروز در حدی است که به گواه دشمنانش، او را به مرز ابرقدرتی رسانده است.
پیروزی انقلاب اسلامی اولین گام در دستیابی به تمدن اسلامی -یعنی منتهای آرزوی تمام انبیاء-، بود. پس از تشکیل نظام اسلامی، گام بعد، ایجاد دولت اسلامی است و این مهم جز با شکل‌گیری یک مجلس انقلابی میسر نخواهد شد.
اینجانب فرارسیدن دهۀ مبارک فجر را به محضر حضرت ولی عصر
(ارواحنا فداه)، نائب ایشان، ملت سرافراز ایران و تمام عدالت‌خواهان جهان تبریک عرض می‌نمایم و اطمینان دارم امسال نیز مردم غیور دامغان هم‌نوا با سایر شهرها با حضور حماسی و پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، خاری در چشم استکبار و خنجری تیز در قلب کفر و نفاق وارد خواهند نمود.

و السلام علیکم و رحمة الله
علی‌اکبر علیزاده