ارتقاء فضای کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دامغان/ تجهیز کارگاه‌های آموزشی

در دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با نماینده مردم مطرح شد:

🔺🔺ارتقاء فضای کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دامغان/ تجهیز کارگاه‌های آموزشی

🔰 جناب آقای سیدحسین شاهچراغ مدیرکل محترم فنی و حرفه ای استان سمنان، به همراه جناب آقای زینتی و سرکار خانم خلیل نژادی رؤسای محترم مراکز فنی و حرفه ای شهرستان دامغان با حضور در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند. 

🔸در ابتدای این دیدار آقای شاهچراغ با اشاره به دستاوردهای مهم سفر ریاست محترم جمهور برای مراکز فنی و حرفه ای استان، گزارشی از رایزنی‌های انجام گرفته به ویژه در جهت جذب بودجه قابل توجه برای مراکز فنی و حرفه ای استان ارائه نمود.
وی همچنین از ارتقاء فضای کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دامغان و نیز تجهیز کارگاه‌های آموزشی این مراکز خبر داد. 

🔹در ادامه دکتر علیزاده ضمن تقدیر از این تلا‌ش‌ها و آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: مراکز فنی و حرفه‌ای از مراکز واسطه‌ای بسیار مهم است که نقش اساسی در پرورش نیروی کار ماهر و توانمند دارد.

عضو خانه ملت گسترش و تقویت هرچه بیشتر این مراکز را ضروری دانست و تاکید کرد: در زمینه بودجه سال ۱۴۰۱ از هیچ مساعدتی جهت تقویت بخش آموزش این مراکز دریغ نخواهیم کرد.

🔸در این دیدار همچنین رؤسای محترم فنی و حرفه‌ای شهرستان دامغان گزارشی از فعالیت‌‌های این مجموعه در سطح شهرستان دامغان و روند رو به رشد و امید آفرین این مراکز ارائه نمودند.