اعلام حمایت مدیران، علما، اساتید و فضلای معظم حوزه‌های علمیه شهرستان دامغان از نماینده مردم

🔸 مدیران معظم حوزه‌های علمیه شهرستان دامغان صبح امروز با حضور در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان دامغان به نمایندگی از علما، اساتید و فضلای معظم این شهرستان حمایت و همبستگی خود را با نماینده مردم این شهرستان ابراز و بر ضرورت برخورد قانونی با مسببان حادثه اخیر در صحن شورای شهر سمنان تأکید کردند. 
🔹 در ابتدای این دیدار حضرت حجت الاسلام و المسلمین مظهری مدیر محترم حوزه‌های علمیه دامغان با تشکر صمیمانه از زحمات و تلاش‌های نماینده مردم شهرستان بیان داشت: امروز به نمایندگی از جانب تمامی علما، اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه برای اعلام حمایت از حضرتعالی آمده‌ایم و اعلام میداریم در هر عرصه‌ای که برای احقاق حق مردم دامغان نیاز به همراهی باشد در خدمت شما هستیم.
🔸وی افزود با روی کار آمدن دولت عدالت محور آیت الله رئیسی انتظار تمامی مردم استان آن است که اگر در سابق حقی از نقاط مختلف استان تضییع می‌شده است با تغییر این روند شاهد عدالت محوری بیش از پیش در سطح استان باشیم.

🔺🔺 در ادامه دکتر علیزاده با بیان این مطلب که بر خود تکلیف می‌دانیم در هر جایگاه و منصبی روحانیت را بر خود مقدم بداریم افزود: به لطف الهی درحال حاضر وحدت و همبستگی مثال زدنی در میان مسئولان و مردم عزیز شهرستان دامغان حاکم است.
🔸وی ادامه داد: در حادثه اخیر نیز حضور یکپارچه مردم نجیب و انقلابی مان نشان‌دهنده محبت میان مردم از یک سو و محبت میان مردم و مسئولین از سوی دیگر است و در این میان حوزه‌های معظم علمیه منادیان این وحدت هستند. 
🔹نماینده مردم در پایان تاکید کرد: باید بدانیم راه درازی در پیش داریم اما، در تمام سختی‌های چهل ساله‌ی انقلاب تجربه نشان داده است اگر با هم باشیم خدای متعال با ماست و خدای متعال به ما نشان داده است که اگر با هم باشیم کارهای محال شدنی است.
۱۴۰۰/۱۱/۲۱