سردار علیزاده در یادواره شهدای غرب و شمال غرب کشور: اقتدار جمهوری اسلامی به گونه‌ای بوده که امروز ابرقدرت‌ها از ما می‌ترسند

دومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمال غرب کشور در سالن همایش‌های مجتمع نور سپاه استان زنجان برگزار شد.

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار علی‌اکبر علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس شب گذشته در دومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمال غرب کشور که در سالن همایش‌های مجتمع نور سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه عملیات پیرانشهر در دوران دفاع مقدس بسیار سخت بود، اظهار داشت: رزمندگان در منطقه کردستان با بسیج همگانی با ضد انقلاب مبارزه کردند.
وی با بیان اینکه امروز در سوریه بسیج مردمی و همچنین در عراق حشدالشعبی با حضور کُرد و عرب و... شکل گرفته است، افزود: بسیج مردمی در این کشورها در حال دفاع از اسلام است.
سردار علی اکبر علیزاده با بیان اینکه امروز در یمن و لبنان نیز بسیج شکل گرفته است، ابراز کرد: استراتژی نبرد ما در منطقه کردستان در دوران دفاع مقدس الگویی شده که امروز جمهوری اسلامی آن را با افتخار به همه ارائه می‌دهد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزون بر غرب و شمال غرب کشور در جنوب نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این اقتدار به گونه‌ای بوده که امروز ابرقدرت‌ها از ما می‌ترسند.
سردار علی اکبر علیزاده با تاکید بر اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، تصریح کرد: شهدا مالکان بهشت هستند و از خداوند می‌خواهیم تا شهدا را شفیعان ما در روز قیامت قرار دهد.
این یادواره با حضور سردار «علی‌اکبر علیزاده»، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس، سرهنگ «ابوالفضل طهماسبی» فرمانده سپاه ناحیه زنجان، «علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.