امروز روحیه شهادت‌طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است

سردار علی اکبر علیزاده، فرمانده اسبق سپاه روح‌الله:
امروز روحیه شهادت‌طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است.


به گزارش پایگاه خبری "خبر در زندگی"، سردار علی‌اکبر علیزاده ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه کمیجان اظهار کرد: امروز روحیه شهادت‌طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم به ویژه جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است، گفت: مسؤولان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است، را به اطلاع عموم برسانیم.
فرمانده اسبق سپاه روح‌الله افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس و ارزش‌های آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه‌های انقلاب داشته است، بنابراین لزوم انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید در شرایط کنونی بیش از پیش احساس می‌شود.
سردار علی اکبر علیزاده با بیان اینکه فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و به نسل جوان منتقل شود، گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است که گرامیداشت آن از ضروریات اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) عنوان کرد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
سردار علی اکبر علیزاده با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود از صحنه‌های بیشماری سربلند بیرون آمده است، تصریح کرد: مناسبت‌های مختلف در طول سال و بزرگداشت این مناسبت‌ها نشان از پشتوانه قوی مردمی این نظام و انقلاب است که همواره دشمن نیز از آن هراس دارد.
خبر کامل را در http://newsinlife.ir مشاهده فرمایید.