شناخت فرصت‌های تعارض منافع و مدیریت آن گام مهمی در ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش سلامت اداری است

✅ نماینده مردم دامغان:
شناخت فرصت‌های تعارض منافع و مدیریت آن گام مهمی در ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش سلامت اداری است

🔰 به‌گزارش روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان دامغان، دکتر علیزاده در حاشیه جلسه یکشنبه ١۶ آبان‌ماه مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح مدیریت تعارض منافع اظهار داشت: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح مدیریت تعارض منافع مطرح گردید که از ٢۴۶ نفر حاضرین در جلسه ١۵٣ نفر رأی مثبت و ۶۴ نفر رای مخالف دادند و کلیات این طرح تصویب شد.
🔺دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه این طرح نقش بسیار مهمی در جلوگیری از فساد مسئولین و رانت‌های مربوطه خواهد داشت افزود: بی تردید شناخت فرصت‌های تعارض منافع و مدیریت آن گام مهمی در ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش سلامت اداری خواهد بود.
🔸دکتر علیزاده در ادامه با اشاره به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد لایحه یک‌فوریتی تمدید مهلت‌های مقرر در قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: این طرح با عدم اقبال نمایندگان حاضر در مجلس مواجه شد و از ٢۴٩ نماینده حاضر در مجلس تنها ۷۸ نفر به آن رأی موافق دادند، لذا کلیات این قانون رای نیاورد.
🔻ایشان در ادامه افزود در این قانون پیش‌بینی‌شده بود که به ناجا اجازه داده شود افسران وظیفه و کارکنان کادر کلیه قسمت‌های نیروی انتظامی نیز بتوانند در مواقع لازم رانندگان متخلف را جریمه کنند اما نمایندگان به آن رای ندادند.