تماس تلفنی و پیام تبریک نماینده مردم به دانش‌آموزان مدال‌آور نخبه دامغانی

💠 پیام تبریک دکتر علیزاده در پی کسب مدال طلای المپیاد علمی توسط آقای علی صرفی و دریافت مدال طلای لیگ علمی پایا و مدال نقره المپیاد کشوری توسط آقای امیررضا مزینانی

🔶بسم الله الرحمن الرحیم
فرزندان عزیزم، علی صرفی و امیررضا مزینانی
گزارش غرورآفرین و تحسین برانگیز احراز رتبه و دستیابی شما به مدال‌های علمی کشوری و راهیابی به المپیاد جهانی مایه خرسندی و شادمانی شد.
این درخشش زیبای دانش‌آموزی برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات دیار فرهیختگان، دامغان عزیز افزود و دامغان سرافراز با این افتخارآفرینی سرافرازتر گردید.

بدون تردید آینده از آن شما عزیزان است که با گام‌های استوار و تلاش خستگی ناپذیر مرزهای علم و دانش را در می‌نوردید و بدانید چشم بزرگان علم و دانش این مرز و بوم به ویژه شهدای پر افتخار نهضت علمی به شما دوخته است. 
اینجانب ضمن تبریک به شما فرزندانم، والدین محترمتان، مدیر و معلمین سخت کوشتان و تمامی فرهنگیان عزیز دامغان، از همه دست‌اندرکارانی که بنحوی در این موفقیت‌های چشمگیر سهیم بوده‌اند، صمیمانه تشکر می‌نمایم و برای شما فرزندان برومند دامغان آرزوی موفقیت‌های روزافزون در تمامی مراحل زندگی دارم.

علی‌اکبر علیزاده
نماینده مردم شریف شهرستان دامغان
در مجلس شورای اسلامی
🗓۱۴۰۰/۰۹/۸

گفتنی است دکتر علیزاده روز دوشنبه ٨ آذر در تماس تلفنی با این دانش آموزان، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت‌ روز افزون، این درخشش و افتخارآفرینی ارزشمند را به آن‌ها و خانواده های محترمشان تبریک گفت. 

🔸نماینده مردم دامغان این موفقیت‌های ارزشمند را باعث مباهات و افتخار همه‌ی دامغانی‌ها دانست و خطاب به این دانش آموزان تاکید کرد: بی شک احراز این رتبه‌ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش شما عزیزان و همراهی خانواده‌ها و معلمان محترمتان بوده است.

🔸همچنین هدایایی نیز از سوی نماینده مردم شریف دامغان به این دو دانش آموز عزیز اهداء گردید که توسط رئیس محترم آموزش و پرورش به آنان تقدیم شد.