پیام تسلیت نماینده مردم شریف دامغان در پی رحلت أم الشهید، مادر سردار سرافراز شهید محمدعلی مشهد

🔺بسم رب الشهداء والصدیقین و عباده الصالحین

انا لله و انا الیه راجعون

با تألم و تأثر فراوان، خبر ارتحال ام الشهید مرحومه حاجیه خانم فاطمه عبدیان، مادر مکرمه سردار سرافراز، فرمانده عارف، شهید محمد علی مشهد، را دریافت نمودم.
مادر عظیم القدری که به برکت وجود او و در دامان پر مهرش فرزندی تربیت یافت که مایه افتخار اسلام و میهن اسلامی شد. فرزندی که درجات عرفان و قرب الهی را یکی پس از دیگری طی نمود تا سال ۱۳۶۵ در جبهه شلمچه به وصال  محبوب نائل گشت و روح پاک و مطهرش در جوار قرب حق آرمید.

رحلت این مادر فداکار و صبور که با سالگرد عروج فرزند شهیدش همزمان شد، یادآور رشادت‌های مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی همچون شهید مشهد را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آینده باشند.

به همین مناسبت بار دیگر به همه جوانان عزیز و مردم شهیدپرور دامغان توصیه می‌نمایم؛ سیره اخلاقی و عملی و نیز وصیتنامه این شهید عزیز را مطالعه کنند، تا بدانند چه گوهر گرانبهایی در دامان این مادر والامقام رشد یافت و تقدیم اسلام شد.

اینجانب رحلت این بانوی عارف‌پرور را به خانواده معظم شهدا، همشهریان و عموم مردم شهید پرور شهرستان دامغان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها را مسئلت می‌کنم.

علی‌اکبر علیزاده برمی
نماینده مردم شریف دامغان
در مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

همچنین ببینید:
حضور نماینده مردم در منزل سردار شهید محمدعلی مشهد